niedziela, 9 lutego 2014

#07

Bardzo przepraszam za długą nieobecność... Oczywiście szybkie usprawiedliwienie- od tygodnia mam ferie i jestem w Norwegii w związku z tym nie miałam dostępu do komputera. Jednak dzisiaj znalazłam czas na szybką sesję i wpis na bloga. Stylizacja bardzo wygodna i praktyczna. Uważam, że całość dobrze się zgrała. Co słychać u Was? Ja już jutro wracam do Polski. Z wyjazdu jestem zadowolona, moim największym sukcesem okazała się nauka jazdy na nartach :) Poza tym dorobiłam się kilku nowych perełek do mojej garderoby. Między innymi kurtka i naszyjnik widoczne na zdjęciach.





9 komentarzy:

  1. a ja własnie takiej kurtki szukam ;-)
    swietnie wygladasz;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Figura marzeń! :) Śliczny naszyjnik jak i kurteczka :)
    Zazdroszczę wyjazdu do Norwegii :) Ja chciałabym się kiedyś nauczyć jeździć na snowboardzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz ślicznie, bardzo mi się podoba Twoja propozycja, jak najbardziej w moim guście :)

    http://smileewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz! i te włosy...ah! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach, super stylizacja :D
    Wspaniały blog i posty! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne masz włosy. Stylizacja taka naprawdę w moim stylu - elegancka, dopracowana, ale z rockowym pazurkiem.

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś piękna!<3 Uwielbiam twoje włosy ..
    Wpadnij zostaw obserwacje i komentarz !;)
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń